Emerging Strategies for Tourism Industry

-15% su kodu: ENG15
291,05 
Įprasta kaina: 342,41 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
291,05 
Įprasta kaina: 342,41 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 342.4100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Tourism industry is one of the most important part of the global economy. This book compiles some of the most significant concepts and strategies in tourism industry. Some of the topics included in the book are destination and heritage tourism, tourism economics and revenue generation, entrepreneurship and new business enterprises in tourism, etc. The students and professionals engaged in tourism industry will find this book full of innovative and unexplored concepts.

Informacija

Leidėjas: Willford Press
Išleidimo metai: 2016
Knygos puslapių skaičius: 270
ISBN-10: 1682852172
ISBN-13: 9781682852170
Formatas: 286 x 221 x 19 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Emerging Strategies for Tourism Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Emerging Strategies for Tourism Industry“