Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Electronic Marketing and the Consumer

-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
180,81 
Įprasta kaina: 212,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 212.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Electronic Marketing and the Consumer provides comprehensive and current information on a wide range of marketing techniques including: direct response radio and television; computers and the Internet; facsimile machines; telephone-based technologies; videography; interactive kiosks; pagers; optical scanners; electronic ticket machines; and `smart cards'. Real-world cases and practical insights are provided from the experiences of major consumer marketers such as Mary Kay Cosmetics and Dell Computer. Robert A Peterson gives expert advice on the future of electronic marketing and its likely impact on consumer behaviour and society.

Informacija

Autorius: Robert A. Peterson
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 1997
Knygos puslapių skaičius: 208
ISBN-10: 0761910700
ISBN-13: 9780761910701
Formatas: 229 x 152 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Electronic Marketing and the Consumer“

Būtina įvertinti prekę