Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Electronic Customer Relationship Management(e-CRM) in Online Banking

-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
43,93 
Įprasta kaina: 51,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 51.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

In online banking face to face interaction between bank and customer is not seen. This create huge service gap for banks how to serve and maintain customer relations in online environment. The aim of this book is to investigate how banks use E-CRM tool to maintain their customer relations by using the Internet and what benefits are driven by using this tool and how successfully this tool is implemented in a bank.

Informacija

Autorius: Tanveer Ahmed
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 72
ISBN-10: 620208068X
ISBN-13: 9786202080682
Formatas: 220 x 150 x 5 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Electronic Customer Relationship Management(e-CRM) in Online Banking“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Electronic Customer Relationship Management(e-CRM) in Online Banking“