Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Electronic Commerce: Opportunity and Challenges

-15% su kodu: ENG15
140,96 
Įprasta kaina: 165,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
140,96 
Įprasta kaina: 165,84 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 165.8400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

A study of the elements that could impact a user's perception of business-to-business and business-to-consumer electronic commerce. It examines key components and concepts of e-commerce, evaluating the success factors, the economics, and the practical issues involved with global e-commerce.

Informacija

Autorius: Syed Mahbubur Rahman
Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 432
ISBN-10: 1878289764
ISBN-13: 9781878289766
Formatas: 260 x 183 x 28 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Electronic Commerce: Opportunity and Challenges“

Būtina įvertinti prekę