0 Mėgstami
0Krepšelis

Electronic Commerce: Opportunity and Challenges

-22% su kodu: BOOKS
127,67 
Įprasta kaina: 163,68 
-22% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-30
-22% su kodu: BOOKS
127,67 
Įprasta kaina: 163,68 
-22% su kodu: BOOKS
Kupono kodas: BOOKS
Akcija baigiasi: 2025-03-30
-22% su kodu: BOOKS
2025-03-31 127.67 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

A study of the elements that could impact a user's perception of business-to-business and business-to-consumer electronic commerce. It examines key components and concepts of e-commerce, evaluating the success factors, the economics, and the practical issues involved with global e-commerce.

Informacija

Autorius: Syed Mahbubur Rahman
Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 1999
Knygos puslapių skaičius: 432
ISBN-10: 1878289764
ISBN-13: 9781878289766
Formatas: 260 x 183 x 28 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Electronic Commerce: Opportunity and Challenges“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Electronic Commerce: Opportunity and Challenges“