Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Efficacy, Agency, and Self-Esteem

-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
143,97 
Įprasta kaina: 169,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 169.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Challenging current notions in self-esteem literature, this volume offers new insights into efficacy, agency, and self-esteem as well as the influence of these constructs on psychological well-being. Articles -contributed by prominent researchers- contain substantial new theoretical and empirical research that focuses on a wide range of personality and motivational phenomena. In addition, this volume promotes new directions for future research.

Informacija

Serija: The Springer Series in Social Clinical Psychology
Leidėjas: Springer US
Išleidimo metai: 1995
Knygos puslapių skaičius: 280
ISBN-10: 030644934X
ISBN-13: 9780306449345
Formatas: 241 x 160 x 20 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Efficacy, Agency, and Self-Esteem“

Būtina įvertinti prekę