Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy

-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 22.9500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Research Paper (undergraduate) from the year 2007 in the subject Business economics - Information Management, grade: 2,0, University of Applied Sciences Kempten (MBA International Business Management & Consulting), course: Information Technology applied in Marketing & Sales, language: English, abstract: The termpaper eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy describes the usage of eCRM-systems in a practical example. It gives an overview of the theoretical concepts and models used, describes the application of the models to the TQU Academy situation and closes with consequences of the application and recommendations.

Informacija

Autorius: Peter Schust
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 20
ISBN-10: 3640149009
ISBN-13: 9783640149001
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy“

Būtina įvertinti prekę