Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Econometric Models in Marketing

-15% su kodu: ENG15
351,31 
Įprasta kaina: 413,31 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
351,31 
Įprasta kaina: 413,31 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 413.3100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Contains twelve papers discussing the interface between Marketing and Econometrics. The papers in this work are representative of the types of problems and methods that are used within the field of marketing.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2002
Knygos puslapių skaičius: 364
ISBN-10: 0762308575
ISBN-13: 9780762308576
Formatas: 240 x 161 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Econometric Models in Marketing“

Būtina įvertinti prekę