Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

E-Banking Management: Issues, Solutions, and Strategies

-15% su kodu: ENG15
308,30 
Įprasta kaina: 362,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
308,30 
Įprasta kaina: 362,71 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 362.7100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The provision of services on the Internet has expanded the field of e-banking to reach all major banks around the world. E-Banking Management: Issues, Solutions, and Strategies focuses on human, operational, managerial, and strategic organizational issues in e-banking. A cutting-edge reference source written by a collaboration of international experts, this book provides new theoretical constructs currently underpinning research and practices within the field. In addition, this Premier Reference Source covers significant key elements, relevant perspectives and ideas, and leading theories involving the field of e-banking management.

Informacija

Autorius: Mahmood Shah, Steve Clarke,
Leidėjas: Information Science Reference
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 310
ISBN-10: 1605662526
ISBN-13: 9781605662527
Formatas: 260 x 183 x 21 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „E-Banking Management: Issues, Solutions, and Strategies“

Būtina įvertinti prekę