Drugs and Popular Culture in the Age of New Media

-15% su kodu: ENG15
107,58 
Įprasta kaina: 126,57 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
107,58 
Įprasta kaina: 126,57 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 126.5700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book examines the history of popular drug cultures and mediated drug education, and the ways in which new media?including social networking and video file-sharing sites?transform the symbolic framework in which drugs and drug culture are represented.

Informacija

Autorius: Paul Manning
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 248
ISBN-10: 1138957410
ISBN-13: 9781138957411
Formatas: 229 x 152 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Drugs and Popular Culture in the Age of New Media“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Drugs and Popular Culture in the Age of New Media“