TURINYS
PRATARMĖ / 4
ĮVADAS / 6
1 dalis. DISLEKSIJOS SAMPRATA / 7
2 dalis. DISLEKSIJOS ĮVERTINIMAS MOKYKLINIAME AMŽIUJE / 12
2.1. Informacijos rinkimas / 15
2.2. Įvertinimo duomenų analizė ir sisteminimas - išvados rengimas / 42
2.3.Supažindinimas su išvada ir rekomendacijomis / 45
3 dalis. DISLEKSIJOS JVERTINIMAS SUAUGUS / 48
4 dalis. DRAUGIŠKA DISLEKSIJAI MOKYKLA: DISLEKSIJA TURINČIŲ VAIKŲ UGDYMAS / 56
5 dalis. DISLEKSIJOS JVEIKA / 70
5.1. Smegenų mityba ir mankšta / 72
5.2. Psichoedukaciniai skaitymo ir rašymo sunkumų įveikimo metodai / 74
5.3. Psichoedukaciniai antrinių sunkumų įveikos metodai / 92
5.4. Psichologinė pagalba disleksiją turintiems vaikams / 96
6 dalis. DRAUGIŠKA DISLEKSIJAI AUKŠTOJI MOKYKLA - PAGALBA STUDIJUOJANTIESIEMS / 104
LITERATŪRA / 110
PRIEDAI / 125
Autorius: | Reda Gedutienė |
Leidėjas: | Klaipėdos universiteto leidykla |
Išleidimo metai: | 2018 |
Knygos puslapių skaičius: | 136 |
Formatas: | 17x24, minkšti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094810015 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti