Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Disasters, Relief and the Media

-15% su kodu: ENG15
67,24 
Įprasta kaina: 79,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
67,24 
Įprasta kaina: 79,11 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 79.1100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Written at a time when disasters both natural - drought, famine - and manmade - the war in Yugoslavia, civil strike in South Africa - fill our TV screens and newspapers, and when politicians are arguing over how many refugees Britain should accept, this book examines the way in which relief agencies and the media interact, and illustrates many of the organizational, moral and political problems facing them. Dr Benthall considers the different styles and "marketing techniques" of the different agencies, with particular attention paid to the power of television. There are also accounts of two modern calamities: the Nigerian civil war of the late 1960s and the Armenian earthquake of 1988.

Informacija

Autorius: Jonathan Benthall
Leidėjas: Sean Kingston Publishing
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 310
ISBN-10: 0955640075
ISBN-13: 9780955640070
Formatas: 216 x 140 x 17 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Disasters, Relief and the Media“

Būtina įvertinti prekę