Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Digital Marketing: Modern Industry Approach

-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
74,50 
Įprasta kaina: 87,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 87.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Digital marketing analytics plays an important role in the success of digital marketing strategies especially with the use of Machine Learning and Deep Learning models in predicting customer behaviours, purchasing patterns and customer loyalty and retention. This book starts with the introduction of digital marketing and discusses the different types of digital marketing strategies, its positives and areas of weakness. It also helps the users to develop and evaluate the effects of their digital marketing strategies.

Informacija

Autorius: Vinod Shrivastava, Anita Rana,
Leidėjas: LAP LAMBERT Academic Publishing
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 128
ISBN-10: 6206172791
ISBN-13: 9786206172796
Formatas: 220 x 150 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Digital Marketing: Modern Industry Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Digital Marketing: Modern Industry Approach“