Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Digital Darwinism: Branding and Business Models in Jeopardy

-15% su kodu: ENG15
36,64 
Įprasta kaina: 43,10 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
36,64 
Įprasta kaina: 43,10 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 43.1000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Digital Darwinism is a key challenge for all companies and brands. Not all companies and managers are aware of the challenges lying ahead. This book helps to identify the need for change and adaption based on a framework of findings and additional tools to position you and your company in the digital rat race.

Informacija

Autorius: Karl-Heinz Land, Ralf T. Kreutzer,
Leidėjas: Springer Berlin Heidelberg
Išleidimo metai: 2014
Knygos puslapių skaičius: 272
ISBN-10: 3642544002
ISBN-13: 9783642544002
Formatas: 235 x 155 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Digital Darwinism: Branding and Business Models in Jeopardy“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Digital Darwinism: Branding and Business Models in Jeopardy“