Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Bendrovės United Parcel Service (UPS) įkūrėjas, Džimas Keisis nustebtų pamatęs, kuo tapo jo kadaise rūsyje pradėta kukli kurjerio veikla. Iš pradžių buvę tik dviese, dabar šios bendrovės darbuotojų skaičius grėsmingai artėja prie pusės milijono.
UPS kasdien pristato beveik 15 mln. siuntų daugiau nei 200 šalių rinkose, aptarnaujama 7,9 mln. nuolatinių klientų, o UPS rudųjų autobusiukų Jungtinėse Valstijose yra daugiau už įprastų autobusų.
Tiesa, viskas prasidėjo daug kukliau prieš daugiau nei šimtą metų...
Visame pasaulyje žinoma milžiniškų siuntų gabenimo bendrovė UPS savo sėkmės formulę atskleidė knygoje "Didysis UPS: dar negirdėta istorija". Knygos autorius Gregas Niemannas išdirbęs kompanijoje 35 metus supažindina su netikėčiausiomis verslo strategijomis, padėjusiomis pasiekti stulbinančių rezultatų.
Tikriausiai esate girdėję ne vieną pavyzdį, kaip įmonės, dabar laikomos galingiausiomis pasaulio kompanijomis, pradėjo savo veiklą garaže ar rūsyje, o garsūs ir turtingi jų vadovai tuomet tebuvo entuziastingi jaunuoliai, kurių visas turtas - tik jų idėjos ir keletas dolerių kišenėje.
„Didysis UPS" - panaši, o kartu ir skirtinga sėkmės istorija. Ji prasidėjo prieš šimtą metų viename Sietlo pusrūsyje su 100 dolerių. Laikui bėgant, iš to išaugo pasaulinio garso pašto siuntų kompanija. Dabar ji dirba daugiau nei 200 pasaulio šalių, įskaitant ir Lietuvą. Vienintelis dalykas - skirtingai nei Billo Gateso ar Steveno Jobso, UPS įkūrėjo veido ir vardo, ko gero, net nežinote. Nenuostabu - šis ambicingas, bet uždaro būdo vyrukas niekada nemėgo rodytis viešumoje ir didžiąją dalį savo gyvenimo praleido gyvendamas viešbučio apartamentuose.
Tad kaip jam pavyko sukurti tokią sėkmingą ir kartu paslaptingą kompaniją?
Kas norėtų dirbti įmonėje, kur viskas apskaičiuojama iki menkiausių smulkmenų, o iš kiekvieno darbuotojo reikalaujama kone pedantiškos tvarkos?
Įsivaizduokite, kad Jums nurodoma kaskart, išlipant iš mašinos, laikyti raktelius būtent dešinėje rankoje, o grįžtant juos mūvėti ant mažojo pirštelio...
Keista, bet spartietiška UPS filosofija veikia - ši kompanija jau daug metų patenka į patikimiausių prekės ženklų sąrašo viršų, o didžioji dalis akcijų priklauso jos darbuotojams.
„Didysis UPS" - tai ne vien tik patraukliai papasakota verslo istorija. Joje rasite verslo idėjų, plėtros principų ir pamokų, kaip išlaikyti klientų simpatijas bei tvirtą įmonės vidinę kultūrą.
Taip pat sužinosite, iš kur atsirado keista „antireklaminė" nuostata, kodėl visame pasaulyje atpažįstami autobusiukai ir uniformos yra rudos spalvos ir kaip "UPS" pavyksta žaibo greičiu pristatyti 14 milijonų siuntų visame pasaulyje kasdien.
Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė
Autorius: | Greg Niemann |
Leidėjas: | Eugrimas |
Išleidimo metai: | 2011 |
Knygos puslapių skaičius: | 224 |
Formatas: | 15x22, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9786094370922 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti