✅ Žaislai ir žaidimai -25% PIGIAU! Naršykite čia >> ✅
Įrašykite savo el. paštą ir informuosime, kai prekę turėsime
Knygos "Didinkite pelną, ne rinkos dalį" autoriai tvirtina, kad, perėjusios prie visiškai priešingo požiūrio, įmonės gali išgauti papildomą pelną, prilygstantį 1-3 procentams metinių pajamų. Kaip? Pertvarkydamos rinkodaros kompleksą taip, kad paslaugos ir produktai būtų parduodami ne intuityviai, o tiksliai žinant, kam, ką ir už kokią kainą pasiūlyti.
Knygos autoriai turi didelę vadybos konsultavimo patirtį, kurią pasitelkia iliustruodami knygą praktiniais pavyzdžiais ir siūlydami veiksmingų strategijų, kurios padės:
- Atrasti naujas pelno galimybes.
- Naujoviškai suskirstyti klientus į segmentus pagal jų norą mokėti ir sukurti jiems tinkamus produktų ir paslaugų paketus.
- Strategiškai kelti kainas ir atsispirti pagundai jas mažinti, kai konkurentai ima kelti grėsmę verslui.
- Sukurti paskatas, kurios padėtų pardavimo ir rinkodaros komandoms visų pirma siekti pelno.
Autorius: | Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby |
Leidėjas: | Verslo žinios |
Išleidimo metai: | 2007 |
Knygos puslapių skaičius: | 232 |
Formatas: | 16x24, kieti viršeliai |
ISBN ar kodas: | 9789955460503 |
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti