Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers¿ Senses

-15% su kodu: ENG15
91,15 
Įprasta kaina: 107,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
91,15 
Įprasta kaina: 107,23 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 107.2300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces ¿ based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Hermès, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure ¿ groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 10 million people - to predict luxury shoppers¿ preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle.

Informacija

Autorius: Diana Derval
Serija: Management for Professionals
Leidėjas: Springer Nature Switzerland
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 192
ISBN-10: 3030100758
ISBN-13: 9783030100759
Formatas: 235 x 155 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Designing Luxury Brands: The Science of Pleasing Customers¿ Senses“

Būtina įvertinti prekę