Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Designing Information and Organizations with a Positive Lens

-15% su kodu: ENG15
422,88 
Įprasta kaina: 497,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
422,88 
Įprasta kaina: 497,51 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 497.5100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Advocates an organizational science that focuses on advancing a scholarship of positive human organizations, positive relationships and positive modalities of change, which promise to be of world benefit for individuals, organizations and communities. This title aims to advance a 'scholarship of the positive' and 'positive scholarship'.

Informacija

Leidėjas: Jai Press Inc.
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 386
ISBN-10: 0762312874
ISBN-13: 9780762312870
Formatas: 235 x 157 x 25 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Designing Information and Organizations with a Positive Lens“

Būtina įvertinti prekę