Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

-15% su kodu: ENG15
26,40 
Įprasta kaina: 31,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
26,40 
Įprasta kaina: 31,06 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 31.0600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Decoding Luxe explores various facets of luxury brands, taking a strategic, behavioural, historical, experiential, demographical, psychological, dynamic, mechanical, and philosophical look at what constitutes luxe or dazzle. This book is a bible for all stakeholders of luxury brands - owner, custodian, retailer, connoisseur as well as student - helping them understand and formulate, with a historical perspective, an effective strategy for conceiving, positioning, placing, promoting and pricing these luxury products. It is all about finding the magic potion for a brand's success with luxe in India, who always look for value-for-money or valuefor- label.

Informacija

Autorius: Mahul Brahma
Leidėjas: Srishti Publishers
Išleidimo metai: 1905
Knygos puslapių skaičius: 146
ISBN-10: 9382665986
ISBN-13: 9789382665984
Formatas: 198 x 129 x 8 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Decoding Luxe“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Decoding Luxe“