Dailės kūrybinės užduotys IX–X klasei parengtos remiantis ne dailės teorinių žinių dėstymo metodu. Tai aktyvus mokymas(is), žinių įgijimas ir kompetencijų ugdymas. Atsakydami į klausimus mokiniai aiškinasi meninės kūrybos ypatumus, mokosi vertinti ir aptarti dailės kūrinius. Siūlomos raiškos užduotys skatina lyginti ir išmėginti įvairius tos pačios temos atskleidimo būdus, pratina įsivertinti ir apmąstyti patirtį. Aptariami ir lavinami dailės gebėjimai yra būtini ne tik menininkui (dailininkui, dizaineriui, architektui, reklamos specialistui ir kt.), bet ir daugeliui kitų šiuolaikinių profesijų: vadybininkui, gidui, renginių organizatoriui, kirpėjui, stilistui, konditeriui, technologui, konstruktoriui ir kt. Įvairių gebėjimų ir polinkių mokiniams suteikiama puikių galimybių įsivertinti įgytą patirtį ir ieškoti naujų raiškos būdų.
Be to, šiame užduočių sąsiuvinyje pateikiama žinių pakartojimo testų; informacijos ir kūrybinių idėjų paieškos bei įsivertinimo užduočių; naudingos informacijos apie dailininkus ir jų kūrybos ypatumus; patarimų, kaip atlikti užduotis; dailės medžiagų ir technikų aprašymų. Sąsiuvinio užduotys skirtos mokinių interpretaciniams gebėjimams ugdyti, rastai informacijai užsirašyti ir interpretuoti, kūrybinių darbų aprašymams rengti.
Sąsiuvinyje siūloma kaupti eskizus ir kūrybinių darbų nuotraukas, prie jų galima grįžti ir toliau plėtoti idėjas atliekant kitas užduotis ar aukštesnėse klasėse rengiantis laikyti menų brandos egzaminą.
Komplektas apdovanotas Europos mokomosios literatūros leidėjų grupės (EEPG) rengiamų Geriausių Europos mokymo(si) priemonių apdovanojimų BELMA 2014 specialiuoju komisijos prizu!
Komplektą sudaro: vadovėlis, kūrybinių užduočių sąsiuvinis, interaktyvi mokytojo knyga (www.pegasas.lt, el. knygos).
Tik registruoti vartotojai gali rašyti apžvalgas. Kviečiame, prisijungti arba užsiregistruoti