Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Service Management Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

-15% su kodu: ENG15
40,11 
Įprasta kaina: 47,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
40,11 
Įprasta kaina: 47,19 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 47.1900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

You've mastered the skills required to achieve customer satisfaction. But how do you effectively train others to do the same? This user-friendly book will help new customer service managers and veterans alike lead frontline employees with confidence.

Informacija

Autorius: Renee Evenson
Leidėjas: AMACOM
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 226
ISBN-10: 0814417159
ISBN-13: 9780814417157
Formatas: 235 x 191 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Service Management Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Customer Service Management Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results“