Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Service Is...: A cliff note from the Mind Your Business series

-15% su kodu: ENG15
49,82 
Įprasta kaina: 58,61 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
49,82 
Įprasta kaina: 58,61 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 58.6100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This is self improvement book which is intended to harness the skills of communication between the customer and the service provider. Once you read and reread this well thought out piece, you are expected to modify your approach as it relates to servicing the public. One does not have to be in a five-star setting to receive great service. It is accomplishable at a human level. I hope you will have an open mind to this work.

Informacija

Autorius: Dave Ray
Leidėjas: AuthorHouse
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 108
ISBN-10: 1452000476
ISBN-13: 9781452000473
Formatas: 203 x 127 x 6 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Service Is...: A cliff note from the Mind Your Business series“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Customer Service Is...: A cliff note from the Mind Your Business series“