Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Satisfaction in the service quality of Departmental stores

-15% su kodu: ENG15
122,22 
Įprasta kaina: 143,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
122,22 
Įprasta kaina: 143,79 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 143.7900 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

The present study under the title, ¿Customer Satisfaction with regard to the Service Quality of Departmental Stores in Tiruchirappalli City¿ was undertaken with a view to understand the various factors which influence the satisfaction level of the customers regarding the service quality rendered by the departmental stores based on the five dimensions of service quality namely tangibles, reliability, responsiveness, assurance and empathy.

Informacija

Autorius: Arockia Rajasekar
Leidėjas: Scholars' Press
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 6202301015
ISBN-13: 9786202301015
Formatas: 220 x 150 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Satisfaction in the service quality of Departmental stores“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Customer Satisfaction in the service quality of Departmental stores“