Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Relationship Management in the Airline Industry

-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
19,51 
Įprasta kaina: 22,95 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 22.9500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Customer Relationship Management, CRM, grade: A, University of Teesside (Teesside Business School), course: Customer Relationship Management, language: English, abstract: To analyse the consumer behaviour presents an important criteria to be successful in the airline industry. This text gives answers to most relevant questions regarding consumer behaviour, using Air Lingus as an example. Finally, it includes a plan to implement a relationship marketing programme.

Informacija

Autorius: Volker Schmid
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 20
ISBN-10: 3640914481
ISBN-13: 9783640914487
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Relationship Management in the Airline Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Customer Relationship Management in the Airline Industry“