Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Experience in Modern Marketing

-15% su kodu: ENG15
39,68 
Įprasta kaina: 46,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
39,68 
Įprasta kaina: 46,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 46.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Customer Experience Management in Modern Marketing is a dynamic approach to the co-creation of value through the relationship. The book, chapter by chapter provides information, examples of how to develop and create a lasting experience for your customers

Informacija

Autorius: James Seligman
Leidėjas: Lulu.com
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 170
ISBN-10: 1291057463
ISBN-13: 9781291057461
Formatas: 297 x 210 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Experience in Modern Marketing“

Būtina įvertinti prekę