Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters

-15% su kodu: ENG15
64,78 
Įprasta kaina: 76,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
64,78 
Įprasta kaina: 76,21 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 76.2100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2002 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.3, University of Nottingham, language: English, abstract: Although there is a substantial literature on customer (dis)satisfaction and complaining behaviour, relatively little progress has been made in developing a theoretical understanding of how consumer evaluate a company?s response to service failure and ... Die Arbeit erhielt den ITB Wissenschaftspreis 2004

Informacija

Autorius: Klaus Schöfer
Leidėjas: Examicus Verlag
Išleidimo metai: 2012
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 3867467439
ISBN-13: 9783867467438
Formatas: 210 x 148 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters“

Būtina įvertinti prekę