Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands

-15% su kodu: ENG15
53,84 
Įprasta kaina: 63,34 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
53,84 
Įprasta kaina: 63,34 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 63.3400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Cultural Strategy provides a step-by-step guide for managers and entrepreneurs to building businesses based upon innovative ideologies: ideas that leverage social change and needs. Analyzing classic cases such as Nike, Starbucks, Marlboro, Jack Daniels, and Ben & Jerry's, Holt and Cameron show how the theory works as an actionable strategy.

Informacija

Autorius: Douglas Holt, Douglas Cameron,
Leidėjas: Oxford University Press
Išleidimo metai: 2012
ISBN-10: 0199655855
ISBN-13: 9780199655854
Formatas: 239 x 154 x 25 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Cultural Strategy: Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands“

Būtina įvertinti prekę