Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Cross-Industry Innovation Processes: Strategic Implications for Telecommunication Companies

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Based on multiple case study analysis, focusing on scalable service innovation, the present study provides a practical process model that shall serve telecommunication companies as a guideline while conducting strategic cross-industry innovation projects. The findings also pay attention to characteristics in cross-industry collaboration, organizational preconditions and strategic deliberations and postulate propositions for present theoretical innovation process models.

Informacija

Autorius: Tobias Hahn
Leidėjas: Springer Fachmedien Wiesbaden
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 204
ISBN-10: 3658088265
ISBN-13: 9783658088262
Formatas: 210 x 148 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Cross-Industry Innovation Processes: Strategic Implications for Telecommunication Companies“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Cross-Industry Innovation Processes: Strategic Implications for Telecommunication Companies“