Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Cross-Channel Cooperation: The Bundling of Online and Offline Business Models

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Tobias Kollmann and Matthias Häsel explore the manifold possibilities of cross-channel cooperation and present the first systematic investigation and classification of cooperation strategies between partners equipped with online and offline business models. They provide a conceptual framework to understand the subject and examine the practical implications for the implementation of their new concept.

Informacija

Autorius: Matthias Häsel, Tobias Kollmann,
Leidėjas: Deutscher Universitätsverlag
Išleidimo metai: 2006
Knygos puslapių skaičius: 152
ISBN-10: 3835002384
ISBN-13: 9783835002388
Formatas: 210 x 148 x 9 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Cross-Channel Cooperation: The Bundling of Online and Offline Business Models“

Būtina įvertinti prekę