Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Crisis Response Advertising: Insights and Implications from COVID-19

-15% su kodu: ENG15
101,93 
Įprasta kaina: 119,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
101,93 
Įprasta kaina: 119,92 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 119.9200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Informacija

Autorius: Frauke Hachtmann
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 222
ISBN-10: 1032288892
ISBN-13: 9781032288895
Formatas: 229 x 152 x 12 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Crisis Response Advertising: Insights and Implications from COVID-19“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Crisis Response Advertising: Insights and Implications from COVID-19“