Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Creative Advertising Concept and Copy: A Practical, Multidisciplinary Approach

-15% su kodu: ENG15
353,80 
Įprasta kaina: 416,24 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
353,80 
Įprasta kaina: 416,24 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 416.2400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Considering perspectives on creative advertising through a unique media and communications lens, this book encompasses both the theory and practical tools needed to approach and understand creativity in advertising with an original eye.

Informacija

Autorius: Georgia-Zozeta Miliopoulou
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 222
ISBN-10: 1032357959
ISBN-13: 9781032357959
Formatas: 240 x 161 x 17 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Creative Advertising Concept and Copy: A Practical, Multidisciplinary Approach“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Creative Advertising Concept and Copy: A Practical, Multidisciplinary Approach“