Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Creating and Managing Superior Customer Value

-15% su kodu: ENG15
307,49 
Įprasta kaina: 361,75 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
307,49 
Įprasta kaina: 361,75 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 361.7500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Advances theory and offers tools for measuring value dimensions and strength. This work focuses on advancing value theory, research and strategy in business-to-business contexts. It is suitable for improving thinking, decisions, and actions relating to the creation, marketing, and purchasing of superior value in products and services.

Informacija

Leidėjas: Emerald Group Publishing Limited
Išleidimo metai: 2008
Knygos puslapių skaičius: 488
ISBN-10: 184855172X
ISBN-13: 9781848551725
Formatas: 235 x 157 x 31 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Creating and Managing Superior Customer Value“

Būtina įvertinti prekę