Country-Specific Effects of Reputation: A Cross-Country Comparison of Online Auction Markets

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Empirical studies show that the reputation of transaction partners affects the economic outcomes of online auction markets. In four studies, Christopher Schlägel investigates the country-specific effects of reputation and the underlying reasons for these differences.

Informacija

Autorius: Christopher Schlägel
Serija: International Management Studies
Leidėjas: Gabler Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 224
ISBN-10: 3834925209
ISBN-13: 9783834925206
Formatas: 210 x 148 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Country-Specific Effects of Reputation: A Cross-Country Comparison of Online Auction Markets“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Country-Specific Effects of Reputation: A Cross-Country Comparison of Online Auction Markets“