Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Corporate Innovation (RLE Marketing): Marketing and Strategy

-15% su kodu: ENG15
119,70 
Įprasta kaina: 140,82 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
119,70 
Įprasta kaina: 140,82 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 140.8200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Although the tenor of the book is towards understanding and evaluation, its ultimate concerns are with the practicalities of marketing and corporate innovation.

Informacija

Autorius: Gordon Foxall
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 284
ISBN-10: 1138966827
ISBN-13: 9781138966826
Formatas: 234 x 156 x 15 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Corporate Innovation (RLE Marketing): Marketing and Strategy“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Corporate Innovation (RLE Marketing): Marketing and Strategy“