Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity

-15% su kodu: ENG15
549,39 
Įprasta kaina: 646,34 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
549,39 
Įprasta kaina: 646,34 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 646.3400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This work analyses the major controversies in the "philosophy debates" raging throughout the field of marketing. Using an historical approach, it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.

Informacija

Autorius: Shelby D. Hunt
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2003
Knygos puslapių skaičius: 360
ISBN-10: 0765609312
ISBN-13: 9780765609311
Formatas: 235 x 157 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Controversy in Marketing Theory: For Reason, Realism, Truth and Objectivity: For Reason, Realism, Truth and Objectivity“