Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Controversies in Contemporary Advertising

-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
244,56 
Įprasta kaina: 287,72 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 287.7200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Presenting a range of perspectives on advertising in a global society, this Second Edition of Controversies in Contemporary Advertising, by Kim Bartel Sheehan, examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a nu

Informacija

Autorius: Kim Bartel Sheehan
Leidėjas: Sage Publications, Inc
Išleidimo metai: 2013
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 1452261075
ISBN-13: 9781452261072
Formatas: 235 x 191 x 18 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Controversies in Contemporary Advertising“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Controversies in Contemporary Advertising“