Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe

-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
71,98 
Įprasta kaina: 84,68 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 84.6800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed.

Informacija

Autorius: Roxana Codita
Serija: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
Leidėjas: Gabler Verlag
Išleidimo metai: 2010
Knygos puslapių skaičius: 336
ISBN-10: 3834925969
ISBN-13: 9783834925961
Formatas: 210 x 148 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe“