Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Content Marketing in the 21st century: Is Coca Cola pioneering modern marketing with its new no labels campaign?

-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
23,19 
Įprasta kaina: 27,28 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 27.2800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0, Academy for the Medical-Technical Laboratory Service of the State Steiermark Graz, language: English, abstract: This essay will analyse Coca Colas Marketing campaign ¿no Labels¿, focusing on the importance of Content Marketing in connection with current events. In addition it will answer the question if it is possible for other companies to follow given example.

Informacija

Autorius: Lisa Wiechert
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2017
Knygos puslapių skaičius: 24
ISBN-10: 3668427437
ISBN-13: 9783668427433
Formatas: 210 x 148 x 3 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Content Marketing in the 21st century: Is Coca Cola pioneering modern marketing with its new no labels campaign?“

Būtina įvertinti prekę