Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1

-15% su kodu: ENG15
159,55 
Įprasta kaina: 187,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
159,55 
Įprasta kaina: 187,70 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 187.7000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

E-Marketing is intrinsically inter-disciplinary. Academic researchers in many fields are conducting research in this area. Contemporary Research in E-Marketing brings the work being conducted in many disciplines to one outlet, encouraging cross-fertilization of ideas and greater dissemination of key research concepts.

Informacija

Leidėjas: Idea Group Publishing
Išleidimo metai: 2004
Knygos puslapių skaičius: 356
ISBN-10: 1591403723
ISBN-13: 9781591403722
Formatas: 260 x 183 x 24 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1“

Būtina įvertinti prekę