Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice

-15% su kodu: ENG15
62,91 
Įprasta kaina: 74,01 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
62,91 
Įprasta kaina: 74,01 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 74.0100 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Organic agriculture includes an integrated production management system promotes and improves agro-ecosystem health (FAO/ WHO Codex Alimentarius Commission, 2007), including biodiversity, biological cycles, and soil biological activity. It highlights the utilization and abandonment of synthetic fertilizers and pesticides by natural inputs (e.g. plant-based ore and mineral products). The principle and the logic of living organisms is in line with organic agriculture, with every element (surface, plant, livestock, insects, farmers, local circumstances) tightly interrelated.

Informacija

Autorius: Hashi kiran L
Leidėjas: Self employed
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 168
ISBN-13: 9798889950479
Formatas: 229 x 152 x 10 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumers Perception and Attitude Towards Organic Food Choice“

Būtina įvertinti prekę