Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Psychology: Theories & Applications

-15% su kodu: ENG15
107,75 
Įprasta kaina: 126,76 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
107,75 
Įprasta kaina: 126,76 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 126.7600 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Consumer Psychology: Theories and Applications is the first textbook that systematically discusses a wide range of the psychological theories and their applications in consumer behaviour in an accessible style.

Informacija

Autorius: Hazel Huang
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2023
Knygos puslapių skaičius: 372
ISBN-10: 1473906989
ISBN-13: 9781473906983
Formatas: 235 x 191 x 20 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Psychology: Theories & Applications“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Psychology: Theories & Applications“