Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour): An Introduction to Psychographics

-15% su kodu: ENG15
130,00 
Įprasta kaina: 152,94 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
130,00 
Įprasta kaina: 152,94 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 152.9400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Psychographics have been developed in the field of market research as a way to relate consumer behaviour to market choice. This book, originally published in 1992, introduces the essential elements of psychographics. It shows how researchers go about defining consumer profiles and designing successful research programmes. It looks at the way they are applied in various consumer groups and uses case study material to focus on some specific products from cameras to pet food.

Informacija

Autorius: Barrie Gunter, Adrian Furnham,
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2015
Knygos puslapių skaičius: 202
ISBN-10: 1138832464
ISBN-13: 9781138832466
Formatas: 216 x 140 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Profiles (RLE Consumer Behaviour): An Introduction to Psychographics“

Būtina įvertinti prekę