Consumer Nationalism in China: Examining its Critical Impact on Multinational Businesses

-15% su kodu: ENG15
231,94 
Įprasta kaina: 272,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
231,94 
Įprasta kaina: 272,87 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 272.8700 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book will be the first book that systematically analyzes the different waves of consumer nationalism in China, the types of its nationalistic consumer actions, and the critical impact of the new wave which has increased the possibility of a consumer base that could turn hostile at any moment.

Informacija

Autorius: Maggie Ying Jiang
Leidėjas: Anthem Press
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 174
ISBN-10: 1839982853
ISBN-13: 9781839982859
Formatas: 235 x 157 x 14 mm. Knyga kietu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Nationalism in China: Examining its Critical Impact on Multinational Businesses“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Nationalism in China: Examining its Critical Impact on Multinational Businesses“