Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Culture and Postmodernism

-15% su kodu: ENG15
127,52 
Įprasta kaina: 150,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
127,52 
Įprasta kaina: 150,02 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 150.0200 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

The first edition of this contemporary classic can claim to have put 'consumer culture' on the map, certainly in relation to postmodernism. This expanded new edition includes:

  • a fully revised preface that explores the developments in consumer culture since the first edition
  • a major new chapter on 'Modernity and the Cultural Question'
  • an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism
  • an account of multiple and alternative modernities
  • the challenges of consumer culture in Japan and China.

The result is a book that shakes the boundaries of debate, from one of the foremost writers on culture and postmodernism of the present day.

Informacija

Autorius: Mike Featherstone
Leidėjas: Sage Publications UK
Išleidimo metai: 2007
Knygos puslapių skaičius: 232
ISBN-10: 1412910145
ISBN-13: 9781412910149
Formatas: 234 x 156 x 13 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Culture and Postmodernism“

Būtina įvertinti prekę