Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Behaviour in the Airline Industry

-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 25.8300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Teesside (Teesside Business School), course: Consumer Behaviour, language: English, abstract: To analyse the consumer behaviour presents an important criteria to be successful in the airline industry. This text gives answers to most relevant questions regarding consumer behaviour, using Air Lingus as an example. Finally, it includes a plan to implement a relationship marketing programme.

Informacija

Autorius: Volker Schmid
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2011
Knygos puslapių skaičius: 20
ISBN-10: 3640914465
ISBN-13: 9783640914463
Formatas: 210 x 148 x 2 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Behaviour in the Airline Industry“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Behaviour in the Airline Industry“