Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Behaviour and Digital Transformation

-15% su kodu: ENG15
121,02 
Įprasta kaina: 142,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
121,02 
Įprasta kaina: 142,38 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 142.3800 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision-making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the basic underpinnings of consumer behaviour as they relate to individual and group-oriented consumption decisions.

Informacija

Autorius: Ayantunji Gbadamosi
Leidėjas: Routledge
Išleidimo metai: 2024
Knygos puslapių skaičius: 384
ISBN-10: 1032149760
ISBN-13: 9781032149769
Formatas: 246 x 174 x 21 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Behaviour and Digital Transformation“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Behaviour and Digital Transformation“