Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives with Applications to Marketing and Management

-15% su kodu: ENG15
35,40 
Įprasta kaina: 41,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
35,40 
Įprasta kaina: 41,65 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 41.6500 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.

Informacija

Autorius: Rajagopal
Leidėjas: Business Expert Press
Išleidimo metai: 2018
Knygos puslapių skaičius: 198
ISBN-10: 1947441140
ISBN-13: 9781947441149
Formatas: 229 x 152 x 11 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Behavior Theories: Convergence of Divergent Perspectives with Applications to Marketing and Management“

Būtina įvertinti prekę