Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Consumer Behavior in Tourism. A Mediation Analysis of Attitude

-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
21,96 
Įprasta kaina: 25,83 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 25.8300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

Essay from the year 2019 in the subject Tourism - Miscellaneous, grade: 1.5, Vietnam National University Hanoi, language: English, abstract: This paper reports on a study of consumer behavior in tourism. It surveyed approximately 550 tourists in the north of Vietnam to assess levels of consumer behavior including perception, attitude and behavior. Independent variables included region and the gender of tourists. Although there are no region and gender differences in consumer behavior, correlations and mediating relationships are found.

Informacija

Autorius: Giap Binh Nga
Leidėjas: GRIN Verlag
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 32
ISBN-10: 3668965374
ISBN-13: 9783668965379
Formatas: 210 x 148 x 3 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Behavior in Tourism. A Mediation Analysis of Attitude“

Būtina įvertinti prekę