Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising

-15% su kodu: ENG15
257,67 
Įprasta kaina: 303,14 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
257,67 
Įprasta kaina: 303,14 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 303.1400 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others.

Informacija

Autorius: Marieke De Mooij
Leidėjas: SAGE Publishing Ltd
Išleidimo metai: 2019
Knygos puslapių skaičius: 472
ISBN-10: 1544318162
ISBN-13: 9781544318165
Formatas: 235 x 191 x 31 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Behavior and Culture: Consequences for Global Marketing and Advertising“