Consumer Activism: Promotional Culture and Resistance

-15% su kodu: ENG15
78,54 
Įprasta kaina: 92,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
78,54 
Įprasta kaina: 92,40 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 92.4000 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 10,00 

Knygos aprašymas

This book is a comprehensive exploration of the complexities and dilemmas of using the marketplace as an arena for politics. It goes beyond simply buying or boycotting to critically explore how individuals, collectives, corporations and governments do politics with and through consumption.

Informacija

Autorius: Eleftheria J. Lekakis
Leidėjas: SAGE Publications Ltd
Išleidimo metai: 2022
Knygos puslapių skaičius: 256
ISBN-10: 1529723094
ISBN-13: 9781529723090
Formatas: 234 x 156 x 14 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Consumer Activism: Promotional Culture and Resistance“

Būtina įvertinti prekę

Goodreads reviews for „Consumer Activism: Promotional Culture and Resistance“