Atnaujintas knygų su minimaliais defektais pasiūlymas! Naršykite ČIA >>

Conducting Market Research for International Business

-15% su kodu: ENG15
37,85 
Įprasta kaina: 44,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
37,85 
Įprasta kaina: 44,53 
-15% su kodu: ENG15
Kupono kodas: ENG15
Akcija baigiasi: 2025-03-03
-15% su kodu: ENG15
2025-02-28 44.5300 InStock
Nemokamas pristatymas į paštomatus per 11-15 darbo dienų užsakymams nuo 20,00 

Knygos aprašymas

This practical guide leads you through all the issues you will face in developing new marketing opportunities in foreign markets. From initiating a project, to sampling and analyzing data, to taking advantage of your knowledge by approaching the market; this book is your guide to understanding and overcoming the most pressing issues that international marketers face.

Informacija

Autorius: S. Tamer Cavusgil, John Riesenberger,
Leidėjas: Business Expert Press
Išleidimo metai: 2009
Knygos puslapių skaičius: 130
ISBN-10: 1606490257
ISBN-13: 9781606490259
Formatas: 229 x 152 x 7 mm. Knyga minkštu viršeliu
Kalba: Anglų

Pirkėjų atsiliepimai

Parašykite atsiliepimą apie „Conducting Market Research for International Business“

Būtina įvertinti prekę